Estatuts
Capítol 1. Disposicions generaus
Article 1
Eth Patronat Catalonha Mon - Conselh de Diplomacia Publica de Catalonha, d'ara entà deuant PCM - DIPLOCAT, ei ua entitat qu'a caractèr consorciau dotada de personalitat juridica pròpria, sometuda ar ordenament juridic public, e qu'a ua durada indefinida.
Article 2
1. Eth Govèrn dera Generalitat a era tòca d'impulsar iniciatiues que permeten era coneishença dirècta de Catalonha en encastre internacionau. Eth PCM - DIPLOCAT deu contribuïr ad aguesta tòca en tot méter en plaça er imatge, era reputacion e era projeccion internacionau de Catalonha mejançant era exportacion dera melhora coneishença dera realitat deth país e es sòns actius e valors uniques, entà fomentar era sua internacionalizacion. Eth compliment d'aguest objectiu repercutís dirèctaments en ua major atraccion d'investiments, coneishença, institucions e persones, e contribuís a generar opinion publica positiva en estrangèr e establís relacions de confidança en mon.
2. Aguesta tòca se concrète enes sies tòques estrategiques següentes:
2.1. Sostier era estrategia de diplomacia publica deth Govèrn de Catalonha.
2.2. Acordar per consensus era Mèrca Catalonha e impulsar-ne eth posicionament en exterior.
2.3. Fomentar era coneishença de Catalonha e es sòns actius e valors unics en exterior.
2.4. Promòir era vinculacion de Catalonha damb organizacions internacionaus.
2.5. Impulsar era participacion dera societat civiu catalana enes activitats de diplomacia publica.
2.6. Fomentar era formacion era diplomacia publica entà sensibilizar e melhorar era capacitat d'internacionalizacion dera societat catalana.
3. El PCM - DIPLOCAT s'adreça tant a la societat civil catalana com a la internacional.
Article 3
Eth PCM - DIPLOCAT a era sua sedença ena ciutat de Barcelona, sense perjudici qu'entath compliment des sues fins pogue mantier d'auti burèus en territòri de Catalonha.
Article 4
1. Son foncions deth PCM - DIPLOCAT es següentes:
a) Aconselhar es administracions catalanes, atau coma quina auta entitat que sigue publica o privada de Catalonha.
b) Requectar, tractar e difóner de forma adaptada era informacion sus es encastres deth sòn interès que dispòse per toti es mejans ara sua posita.
c) Organizar, promòir e coordinar corsi, conferéncies, seminaris e programes de visites internacionaus.
d) Organizar, promòir e coordinar campanhes de sensibilizacion.
e) Organizar, promòir e coordinar activitats de documentacion, estudi, diagnostic e recèrca.
f) Realizar publicacions especializades.
g) Autrejar bèques e ajudes a persones fisiques catalanes e internacionaus entà encoratjar era recèrca, e tanben instituïr prèmis damb era madeisha tòca.
h) Organizar o participar en quinsevolhe auta activitat locau o internacionau que, laguens deth sòn encastre de trabalh, sigue interessanta entàs sòns membres o, dirèctaments, entara societat catalana.
2. En totes es foncions precedentes eth PCM - DIPLOCAT deu velhar entà:
a) Associar as sues accions d'autes entitats publiques o privades de Catalonha o internacionaus entà garantir ua excellenta interaccion entre era societat catalana e eth mon.
b) Prestar ua atencion especiau a tot eth territòri de Catalonha mejançant era collaboracion damb es diferentes institucions e agents economics e sociaus de totes es comarques catalanes.
Article 5
Eth PCM - DIPLOCAT se regís pes disposicions d'aguesti Estatuts e pera nòrma aplicabla as consòrcis de Catalonha.
Capítol 2. Membres deth PCM - DIPLOCAT
Article 6
Eth PCM - DIPLOCAT ei integrat per aqueres institucions, organizacions e entitats publiques o privades detalhades ena annèxa d'aguesti Estatuts.
Article 7
1. Se pòden incorporar ath PCM - DIPLOCAT ues autes entitats damb decidida vocacion e trajectòria enes sòns encastres d'accion, en tot compdar en cada cas damb era aprobacion deth maximal organ de govèrn dera entitat e damb era ratificacion pera majoritat absoluda des membres deth Plen deth PCM - DIPLOCAT.
2. Es entitats qu'incorpòre eth PCM - DIPLOCAT an d'èster incorporades ena annèxa sense que sigue de besonh modificar aguesti Estatuts. Era annèxa actualizada la cau publicar en Jornau Oficiau dera Generalitat de Catalonha entara coneishença generau.
Article 8
Per acòrd deth Plen se pòden excludir deth PCM - DIPLOCAT es entitats membres as que siguen imputables actes o manifestacions que contradiguen dubèrtament es tòques deth PCM - DIPLOCAT.
Capítol 3. Organs deth PCM - DIPLOCAT
Article 9
Es organs de govèrn deth PCM - DIPLOCAT son es següents:
- Eth Plen.
- Eth Comitat Executiu.
- Eth secretari o secretària generau.
Sección 1. Eth Plen
Article 10
Eth Plen ei er organ de govèrn superior deth PCM - DIPLOCAT e ei integrat per:
a) Eth president o era presidenta, qu'ei eth president o presidenta dera Generalitat, que pòt delegar era presidéncia d'un Plen en membre deth Govèrn qu'a era titolaritat des competéncies en encastre exterior dera Generalitat de Catalonha, o en un aute conselhèr o conselhèra dera Generalitat de Catalonha.
b) Eth president o presidenta deth Comitat Executiu, qu'ei era persona titulara dera Secretaria d'Ahèrs exteriors dera Generalitat de Catalonha.
c) Es maximals representants des entitats locaus, escòles de negòcis, patronaus, crambes e associacions enterpresariaus listades ena annèxa d'aguesti Estatuts, que pòden delegar era sua assisténcia ath Plen en un cargue executiu dera institucion que representen.
d) Eth secretari o secretària dera Federacion Catalana de Caishes d'Estauvis e un representant o ua representanta d'aquera Federacion.
e) Dus rectors o rectores d'universitat, elegidi peth Conselh Interuniversitari de Catalonha.
f) Eth director o era directora generau competent en encastre des relacions exteriores dera Generalitat de Catalonha.
g) Un representant o ua representanta deth departament dera Generalitat competent en encastre dera internacionalizacion des enterpreses catalanes.
h) Eth titolar o era titolara deth Conselh Interuniversitari de Catalonha.
i) Eth secretari o era secretària generau deth PCM - DIPLOCAT.
Article 11
Correspon ath Plen deth PCM - DIPLOCAT:
a) Aprovar era proposicion d'Estatuts e proposar totes aqueres modificacions que calgue.
b) Aprovar eth plan annau d'accion, a proposicion deth Comitat Executiu, damb era sua dotacion financèra corresponenta.
c) Aprovar eth pressupòst annau e era liquidacion de compdes, a proposicion deth Comitat Executiu.
d) Ratificar era admission de naui membres e era exclusion d'aqueri que contradiguen es tòques deth PCM - DIPLOCAT.
e) A proposicion deth Comitat Executiu, proposar era transformacion e, se cau, era dissolucion e liquidacion deth PCM - DIPLOCAT.
f) Elegir, a proposicion deth president o dera presidenta deth Plen, eth secretari o era secretària generau.
g) Èster informat peth Comitat Executiu dera contractacion d'operacions de credit e d'autes obligacions de caractèr economic e financèr.
h) Èster informat peth Comitat Executiu der exercici des accions judiciaus e administratives de quin tipe que sigue, era interposicion de recorsi e, en generau, dera defensa des interèssi e des drets deth PCM - DIPLOCAT en quina sòrta de procediments que sigue.
e) Susvelhar eth compliment des tòques e es foncions deth PCM - DIPLOCAT.
j) Ues autes atribucions non assignades exprèssaments a d'auti organs enes presents Estatuts.
Article 12
-1 Eth Plen s'amasse preceptivaments en session ordinària un còp per an. Ena session cau aprovar era liquidacion de compdes, era memòria der an precedent, eth programa d'activitats e eth pressupòst der an que vierà.
-2 Eth Plen se pòt amassar en session extraordinària a instàncies deth president o dera presidenta, o dera majoritat des sòns membres.
-3 Eth president o era presidenta convòque es reünions deth Plen, mejançant eth secretari o era secretària generau, damb ua anticipacion minimau de quinze dies e jonh ara convocacion er orde deth dia e es rapòrts que calerà deliberar.
-4 En cas d'urgéncia, eth Plen se pòt convocar damb ua anticipacion minimau de quaranta ueit ores.
-5 Eth Plen demore validament constituït e pòt adoptar acòrds quan concorreràn era mitat mès un des sòns membres.
-6 En cada reünion deth Plen cau designar dus intervenents o intervenentes.
-7 Cossent damb er article 19.b), eth secretari o secretària generau deu redigir eth compde rendut dera reünion deth Plen e, en un termini maximau de quinze dies, lo deu reméter entara sua validacion as dus intervenents o invervenentes e ath president o ara presidenta deth Plen.
Article 13
-1 Es acòrds deth Plen son adoptadi per majoritat simpla des assistents, damb era excepcion prevista ena seccion següenta.
-2 Cau era majoritat absoluda des membres deth Plen entà aprovar eth suposat previst en article 11.a).
-3 Era Generalitat de Catalonha dispòse d'un nombre de vòtes parièrs ath dera rèsta de membres deth Plen, que dispòsen d'un vòte cadun d'eri. En cas d'egalizacion, eth vòte deth president o dera presidenta ei diriment.
Article 14
Correspon ath president o ara presidenta deth Plen:
a) Exercir era mès nauta representacion deth PCM - DIPLOCAT en toti es encastres.
b) Convocar es reünions deth Plen, mejançant eth secretari o era secretària generau, e fixar er orde deth dia, acordat per consensus entre eth president o era presidenta deth Comitat Executiu e eth secretari o era secretària generau, e en tot tier en compde es peticions des auti membres deth Plen.
c) Presidir es sessions e dirigir es debats.
d) Suspéner e lheuar es sessions.
e) Dar eth sòn acòrd as compdes renduts e as certificacions des acòrds adoptadi peth Plen.
f) Hèr usatge deth vòte de qualitat entà dirimir es ahèrs que se poguen suscitar en sen deth Plen.
Sección 2. Eth Comitat Executiu
Article 15
Eth Comitat Executiu ei er organ permanent de PCM - DIPLOCAT e ei format per:
a) Eth president o era presidenta deth Comitat Executiu.
b) Eth director o era directora generau competenta en encastre de relacions exteriores dera Generalitat.
c) Eth secretari o era secretària generau deth PCM - DIPLOCAT.
d) Un representant o ua representanta dera Associacion Catalana de Municipis e Comarques, e un representant o ua representanta dera Federacion de Municipis de Catalonha, en representacion des institucions der encastre locau que son membres deth PCM - DIPLOCAT.
e) Eth titular o era titulara deth Conselh Interuniversitari de Catalonha, en representacion des universitats e des centres d'estudis superiors que son membres deth PCM - DIPLOCAT.
f) Un representant o ua representanta dera Federacion Catalana de Caishes d'Estauvis.
g) Un representant o ua representanta deth Conselh Generau des Crambes Oficiaus de Comèrç, Indústria e Navegacion de Catalonha.
Article 16
Son competéncies deth Comitat Executiu:
a) Aprovar era plantilha de personau e era organizacion intèrna deth PCM - DIPLOCAT presentada peth secretari o pera secretària generau.
b) Autorizar o delegar, segons eth cas, era contractacion que sigue de besonh entath compliment des fins deth PCM - DIPLOCAT.
c) Autorizar es despenses laguens des limits mercadi pes nòrmes pressupostàries.
d) Aprovar eth programa d'activitats deth PCM - DIPLOCAT.
e) Nomentar as membres deth Conselh Consultatiu.
f) Velhar peth compliment der article 24.
g) Quines autes competéncies que sigue que, cossent damb era legislacion en vigor, li pogue correspóner.
Article 17
Son competéncies deth president o dera presidenta deth Comitat Executiu:
a) Supervisar era activitat deth PCM - DIPLOCAT d'acòrd damb es indicacions des organs de govèrn e velhar pera execucion des acòrds deth Plen.
b) Convocar, mejançant eth secretari o era secretària generau, es reünions deth Comitat Executiu e exercir-ne era presidéncia.
c) Presentar, ena session ordinària corresponenta deth Plen, un resumit des activitats realizades er an anterior e des sues implicacions pressupostàries.
d) Proporcionar ath Plen un plan d'activitats damb eth pressupòst annau.
e) Supervisar, Mejançant era secretaria generau, era gestion economica e administrativa deth PCM - DIPLOCAT, en tot ajustar-se as nòrmes qu'exigisquen era sua natura publica.
f) Mantier contacte damb es persones responsables des institucions e es entitats integrantes deth PCM - DIPLOCAT, damb era fin de garantir era maximala coordinacion foncionau.
g) Quines autes competéncies que sigue que, d'acòrd damb era legislacion en vigor, li poguen correspóner o li mane eth Plen deth PCM - DIPLOCAT o era majoritat deth Comitat Executiu.
Sección 3. Eth secretari o era secretària generau
Article 18
Eth secretari o era secretària generau ei elegit peth Plen deth PCM - DIPLOCAT a proposicion deth president o presidenta dera Generalitat, per un periòde de quate ans renauibles.
Article 19
Correspon ath secretari o ara secretària generau:
a) Executar e hèr a executar es decisions deth Plen e deth Comitat Executiu e, d'acòrd damb aguesti Estatuts, impulsar era activitat deth PCM - DIPLOCAT.
b) Actuar coma secretari o secretària deth Plen e deth Comitat Executiu, en tot convocar es reünions e en tot hèr eth compde rendut de cada session.
c) Mantier er archiu des compdes renduts e des documents qu'eth Plen li mane exprèssaments.
d) Dar eth supòrt de besonh entà qu'eth president o era presidenta deth Comitat Executiu pogue presentar ena session ordinària corresponenta deth Plen un resumit des activitats realizades e des sues implicacions pressupostàries der an precedent.
e) Dar eth supòrt de besonh entà qu'eth president o era presidenta deth Comitat Executiu pogue proposicionr un plan d'activitats damb eth pressupòst corresponent entar an posterior ena session ordinària corresponenta deth Plen.
f) Adoptar totes aqueres mesures que garantisquen eth corrècte foncionament deth PCM - DIPLOCAT en toti es encastres dera sua activitat, e dar-ne compde en cada reünion deth Comitat Executiu.
g) Representar legauments eth PCM - DIPLOCAT; en cas d'urgéncia pòt actuar sense er acòrd prealable deth Plen o deth Comitat Executiu, en tot dar-ne compde immediataments.
h) Exercir es accions administratives e judiciaus que calgue entà deféner es interèssi deth PCM - DIPLOCAT.
i) Proposar ath Comitat Executiu era politica de contractacion de personau e servicis.
j) Contractar es despenses cossent damb çò qu'ei previst en article 16.c), e presentar-ne era liquidacion ena reünion ordinària corresponenta deth Comitat Executiu.
k) Raportar eth foncionament deth PCM - DIPLOCAT e era evolucion des ingrèssi e es despenses en cada reünion deth Comitat Executiu.
l) Mantier contacte damb es persones responsables des institucions e es entitats integrantes deth PCM - DIPLOCAT, damb era fin de garantir era maximala coordinacion foncionau.
m) Dirigir es burèus, es sucursales e es servicis de representacion qu'eth PCM - DIPLOCAT pogue establir, cossent damb es instruccions des sòns organs superiors e damb ua informacion puntuau sus er estat des causes en cada reünion deth Comitat Executiu.
n) Dirigir era organizacion intèrna cossent damb eth capítol 5.
Capítol 4. Eth Conselh Consultatiu
Article 20
-1 Eth Conselh Consultatiu ei er organ assessor deth PCM - DIPLOCAT e ei integrat per persones e entitats catalanes o internacionaus de prestigi e e trajectòria arreconeishudi enes encastres dera economia, era politica, es ahèrs internacionaus o d'auti encastres d'interès, entath desvolopament des foncions qu'a assignades eth PCM - DIPLOCAT.
-2 Es membres deth Conselh Consultatiu son nomentadi peth Plen, per majoritat absoluda, per un periòde de quate ans renauibles, a proposicion deth Comitat Executiu.
-3 Eth president o era presidenta deth Comitat Executiu e eth secretari o era secretària generau assistissen as sues reünions damb votz e damb dret de vòte.
Article 21
Eth Conselh Consultatiu deth PCM - DIPLOCAT, laguens eth camp des tòques que son pròpries deth PCM - DIPLOCAT, propòse e contribuís ara realizacion d'activitats e adòpte aqueres resolucions que considère convenentes e, per miei deth president o dera presidenta deth Conselh Executiu, les remane ath Plen entath sòn debat e, se cau, entara sua aprobacion.
Capítol 5. Organizacion intèrna
Article 22
-1 Eth personau deth PCM - DIPLOCAT depen deth secretari o dera secretària generau.
-2 Eth PCM - DIPLOCAT se pòt noirir tant deth personau existent enes institucions e entitats que l'intègren coma des contractacions extèrnes, cossent damb es disposicions que sus aquera matèria siguen aplicables en cada cas.
Capítol 6. Regim economic e financèr
Article 23
Es recorsi economics deth PCM - DIPLOCAT son constituïdi per:
a) Transferéncies procedentes des pressupòsti dera Generalitat de Catalonha.
b) Aportacions d'auti membres deth PCM - DIPLOCAT ena forma qu'apròve eth Plen.
c) Dons e subvencions d'autes persones e entitats.
d) Quan esquèigue, era retribucion des servicis que prestarà.
Article 24
Era Generalitat de Catalonha se hè cargue des despenses de locaus e servicis minimaus de besonh entath foncionament deth PCM - DIPLOCAT, qu'includís es de personau. Ath delà, se hè cargue, aumens, dera mitat dera rèsta dera despensa d'activitat deth PCM - DIPLOCAT. En çò que tanh ara auta rèsta, cau seguir çò qu'acòrde eth Plen.
Article 25
Eth contraròtle financèr deth PCM - DIPLOCAT lo cau efectuar mejançant era forma d'auditoria jos era direccion dera Intervencion Generau dera Generalitat de Catalonha, cossent damb çò qu'establís era nòrma reguladora des finances publiques.
Capítol 7. Modificacion des Estatuts
Article 26
Era modificacion d'aguesti Estatuts la cau aprovar en tot seguir eth madeish procediment e requerís er acòrd prèvi deth Plen deth PCM - DIPLOCAT.
Capítol 8. Dissolucion deth PCM - DIPLOCAT
Article 27
-1 Eth PCM - DIPLOCAT se pòt dissòlver per iniciatiua pròpria deth Govèrn dera Generalitat o per acòrd pròpri, a peticion dera majoritat qualificada des tres cincaus parts des membres deth Plen deth PCM - DIPLOCAT.
-2 En cas de dissolucion, eth patrimòni que demore, un còp satisfètes es obligacions que pòt dar lòc era liquidacion deth PCM - DIPLOCAT e crubadi es credits que, s'esquè, se pogue auer contra tresaus, passe a integrar-se ath patrimòni dera Generalitat, exceptat es bens qu'agen pogut cedir ath PCM - DIPLOCAT es sòns membres o tresaus, qu'an de revertir enes sòns proprietaris enes condicions qu'establisquen es pactes signadi ar efècte.
Disposicion finau
Era interpretacion d'aguesti Estatuts correspon ath president o ara presidenta deth Plen, prèviaments escotat.
Decrèt 149/2012, de 20 de noveme, de modificacion des Estatuts e dera denominacion deth Patronat Catalonha Mon, que ven Patronat Catalonha Mon - Conselh de Diplomacia Publica de Catalonha (PCM - DIPLOCAT) (DOGC 6259, de 22/11/2012)
Expedient complèt deth projècte de decret (en catalan)
Capítol 1. Disposicions generaus
Article 1. Naturalesa, denominacion e adscripcion
1.1 Eth Consòrci Catalonha Internacionau ei un consòrci constituït damb er objècte, es finalitats e es foncions que determinen aguesti Estatuts.
1.2 Eth Consòrci Catalonha Internacionau ei ua entitat de dret public, de caractèr associatiu, sense anim de lucre, de naturalesa volontària e de durada indefinida, dotada de personalitat juridica pròpria e independenta dera des sòns membres, e damb plea capacitat d'obrar entath compliment des sues finalitats especifiques.
1.3 Eth Consòrci Catalonha Internacionau s'adscriu ara Administracion dera Generalitat de Catalonha mejançant eth departament competent en encastre dera accion exteriora.
Article 2. Objècte
En encastre des competéncies des sòns membres, eth Consòrci Catalonha Internacionau a per objècte era promocion e era gestion d'iniciatives publicoprivades que permeten de connectar e dar a conéisher Catalonha en mon, e reforçar era capacitat d'internacionalizacion dera societat civiu catalana, en tot contribusir a posicionar era imatge, era reputacion e era projeccion de Catalonha en exterior.
Article 3. Finalitats
Er objècte deth Consòrci Catalonha Internacionau se concrète enes finalitats que seguissen, que s'amiaràn a tèrme mejançant era collaboracion publicoprivada:
a) Fomentar eth coneishement e eth posicionament de Catalonha en exterior entà internacionalizar-la e connectar-la damb eth mon.
b) Crear vincles e relacions de confiança damb era ciutadanetat e es institucions de d'auti païsi.
c) Analisar era preséncia e era reputacion de Catalonha en mon enes encastres d'interès comun des entitats consorciades.
d) Balhar supòrt ara preséncia de Catalonha en exterior e promòir-ne era participacion publicoprivada enes principaus rèptes e enes grani debats globaus.
e) Balhar supòrt as estratègies d'internacionalizacion des entitats consorciades.
f) Fomentar era formacion e capacitacion en encastre internacionau pr'amor de sensibilizar e milhorar era capacitat d'internacionalizacion des entitats e dera societat civiu de Catalonha.
g) Promòir hilats de persones e entitats damb projeccion internacionau entà compartir objectius d'internacionalizacion de Catalonha.
Article 4. Foncions
Entà amiar a tèrme es finalitats assignades, eth Consòrci Catalonha Internacionau pòt:
a) Impulsar bones practiques de collaboracion publicoprivada en encastre dera projeccion internacionau de Catalonha.
b) Assessorar es administracions catalanes e eth conjunt des entitats consorciades.
c) Organizar, promòir e difóner corsi, conferéncies, seminaris, publicacions, campanhes de sensibilizacion e programes de collaboracion publicoprivada restacadi damb era internacionalizacion de Catalonha.
d) Organizar, promòir e difóner activitats de documentacion, demoscòpia, estudi e diagnòsi entara internacionalizacion de Catalonha.
e) Organizar programes de visitants internacionaus i d'escambi de bones practiques, autant en Catalonha com en exterior, per encargue des entitats consorciades.
f) Convocar e autrejar bèques, subvencions, ajudes e prèmis.
g) Organizar e participar en quinsevolha activitat d'iniciativa publicoprivada laguens o dehòra de Catalonha que, en sòn encastre de trabalh, sigue d'interès entàs entitats consorciades.
h) Formalizar convènis, acòrds de collaboracion e contractes damb persones publiques e privades.
i) Constituïr o participar en entitats dotades de personalitat juridica.
j) Amiar a tèrme totes es foncions e activitats que li atribusissen es disposicions vigentes o qu'acòrden es sòns membres.
Article 5. Sedença
5.1 Eth Consòrci Catalonha Internacionau a era sedença ena ciutat de Barcelona.
5.2 Eth domicili sociau del Consòrci Catalonha Internacionau ei eth qu'era Administracion dera Generalitat de Catalonha mete ara sua disposicion.
Article 6. Regim juridic
Eth Consòrci Catalonha Internacionau se regís per aguesti Estatuts, pera normativa intèrna que les desplegue e pera rèsta de disposicions legaus de caractèr generau que siguen aplicables as entitats consorciades.
Article 7. Membres deth Consòrci
7.1 Eth Consòrci Catalonha Internacionau ei format pes administracions publiques, entitats deth sector public institucionau e entitats privades que se detalhen en annèxe.
7.2 Se pòden integrar en Consòrci Catalonha Internacionau d'autes administracions publiques e entitats que cerquen es finalitats deth Consòrci. Es sollicituds entà incorporar-se coma membres deth Consòrci an d'èster avalades per bèra ua des entitats qu'intègren eth Consòrci.
7.3 Era integracion de naui membres en Consòrci requerís qu'eth Conselh Rector ac apròve per majoritat absoluta des sòns membres, a propòsta rasonada dera persona qu'aucupe era Presidéncia.
7.4 Es entitats incorporades s'an d'includir en annèxe sense besonh de modificar aguesti Estatuts. Er annèxe actualizat s'a de publicar en Diari Oficiau dera Generalitat de Catalonha.
Article 8. Drets e deuers des membres deth consòrci
8.1 Son drets des membres deth Consòrci Catalonha Internacionau, es que seguissen:
a) Impulsar era artenhuda des finalitats e es objectius deth Consòrci.
b) Participar enes organs de govèrn e de gestion d'acòrd damb çò que dispausen es Estatuts e eth Reglament organic e de regim intèrn.
8.2 Son deuers des membres deth Consòrci Catalonha Internacionau es que seguissen:
a) Ajustar era sua actuacion as Estatuts e ath Reglament organic e de regim intèrn.
b) Èster a disposicion des organs de govèrn e de gestion deth Consòrci ena realizacion des prètzhèts de collaboracion en qué poguen èster requerits, enes encastres sociaus que les correspongue.
Article 9. Suspension temporau des drets de participacion des membres deth Consòrci
9.1 Eth Conselh Rector pòt acordar, per majoritat absoluta des membres e a propòsta dera Presidéncia deth Consòrci, era suspension temporau dera participacion ena formacion des acòrds o en dret de vòt des entitat membres en cas que les siguen imputables actes o manifestacions que contradiguen dubèrtament es finalitats deth Consòrci o incomplisquen eth deuer de hèr es aportacions establides peth Conselh Rector.
9.2 En tot cas, cau compréner que se produsís un incompliment deth deuer de hèr aportacions quan eth Conselh Rector acòrde revisar bères ues des activitats deth Consòrci per incompliment des compromisi de finançament d'ua entitat consorciada e aguesta non inície, en termini de 2 mesi, eth procediment establit entà hèr era aportacion comprometuda.
Capítol 2. Organizacion e foncionament
Seccion 1. Era classificacion des organs
Article 10. Organs de govèrn, gestion e assessorament
10.1 Eth Consòrci Catalonha Internacionau se regís pes organs que seguissen:
a) Eth Conselh Rector
b) Era Presidéncia
c) Eth Conselh Executiu
d) Era Direccion Generau
10.2 Damb caractèr potestatiu, un organ assessor: eth Conselh Assessor.
Seccion 2. Eth Conselh Rector
Article 11. Composicion
11.1 Eth Conselh Rector ei eth maxim organ de govèrn deth Consòrci Catalonha Internacionau e ei integrat pes membres que seguissen:
a) Era Presidéncia, que correspon ara persona titolara dera Presidéncia dera Generalitat de Catalonha.
b) Era vicepresidéncia, que correspon ara persona titolara deth departament competent en encastre dera accion exteriora dera Administracion dera Generalitat de Catalonha.
c) Es vocalies, que se designen entre es membres consorciats dera manèra que seguís:
i) Cinc vocaus en representacion dera Generalitat de Catalonha des quaus, un ei era persona titolara dera secretaria sectoriau competenta en encastre dera accion exteriora dera Administracion dera Generalitat de Catalonha e es auti quate son nomentadi pera persona titolara deth departament competent en encastre dera accion exteriora, un per iniciativa deth madeish titolar deth departament competent en encastre dera accion exteriora e es auti tres a propòsta: un dera persona titolara deth departament competent en encastre dera enterpresa, un deth titolar deth departament competent en encastre dera cultura e un deth titolar deth departament competent en encastre dera recèrca e es universitats.
ii) Ua vocalia entà cada ua des autes entitats publiques e privades consorciades relacionades en Annèxe. Es entitats consorciades pòden acordar qu'era sua representacion sigue assumida pera persona qu'actue en representacion d'ua o de d'autes entitats consorciades.
11.2 Es persones vocaus son nomentades e separades liurament pes entitats as quaus representen.
11.3 Enes casi d'abséncia, vacant o malautia, o per quinsevolha auta causa justificada, es persones vocaus son subsituïdes pera persona que designe era entitat ara quau representen.
11.4 Eth director o directora generau deth Consòrci assistís as amassades deth Conselh Rector damb votz, mès sense vòt.
11.5 Eth Conselh Rector a de nomentar, a propòsta dera Presidéncia, un secretari o secretària, damb votz e sense vòt, qu'a d'auer ua licenciatura o grad en dret. Era triga dera persona titolara dera secretaria requerís eth vòt favorable dera majoritat absoluta des persones membres en prumèra votacion o dera majoritat simpla en dusau votacion.
Article 12. Competéncies
12.1 Correspon ath Conselh Rector:
a) Establir es critèris generaus d'actuacion e avalorar-ne periodicament eth compliment.
b) Aprovar eth plan estrategic deth Consòrci.
c) Aprovar eth plan de trabalh annau, damb era dotacion financèra corresponenta, e aprovar es actuacions e es projèctes consorciats, damb eth sòn finançament.
d) Aprovar eth balanç d'actuacion der an anterior.
e) Aprovar eth pressupòst annau e es compdes annaus.
f) Aprovar es aportacions qu'acòrden es entitats membres deth Consòrci, atau com recuelh er article 31.
g) Aprovar era admission de membres naui en Consòrci e era suspension temporau deth dret de vòt e dera participacion ena adopcion d'acòrds des membres que contradiguen es finalitats deth Consòrci o incomplisquen eth deuer de hèr es aportacions establides peth Conselh Rector.
h) Acordar era dissolucion e era liquidacion deth Consòrci.
i) Trigar, a propòsta dera Presidéncia, era persona qu'a d'aucupar era Direccion Generau deth Consòrci e acordar-ne eth cessament.
j) Seguir, controtlar e avalorar era activitat deth Consòrci.
k) Aprovar era propòsta de modificacion des Estatuts.
l) Aprovar eth Reglament organic e de regim intèrn deth Consòrci.
m) Aprovar o establir es critèris de triga des representants des entitats consorciades qu'an d'aucupar es vocalies deth Conselh Executiu.
n) Aprovar er organigrama e era relacion de lòcs de trabalh deth Consòrci.
o) Aprovar es bases generaus e es bases especifiques entà bèques, subvencions, ajudes e prèmis.
p) Autorizar es modificacions pressupostàries.
q) Acordar era constitucion de comissions de caractèr temporau entà qu'informen sus tèmes relhauants.
r) Quinsevolha auta foncion non atribusida especificament a d'auti organs.
12.2 Eth Conselh Rector pòt delegar en Conselh Executiu o ena persona titolara dera Direccion Generau es foncions a qué se referissen es epigrafs n), o), p) e q) der apartat anterior. Er acòrd de delegacion s'a de publicar en diari oficiau corresponent.
Article 13. Amassades
13.1 Eth Conselh Rector s'amasse en session ordinària, minimum, dus còps ar an.
13.2 Eth Conselh Rector se pòt amassar en sessions extraordinàries a iniciativa dera Presidéncia o a instància dera majoritat des sòns membres.
13.3 Era assisténcia as amassades deth Conselh Rector non genère pas cap de dret economic a favor des persones membres.
Article 14. Convocacions
14.1 Es amassades deth Conselh Rector se convòquen per escrit, per mejans electronics tostemp que sigue possible, damb ua auança minimau de dètz dies naturaus, excèpte enes casi d'urgéncia, a judici dera Presidéncia, en qué serà aumens de 48 ores. En aguest darrèr cas, cau qu'ena convocacion i cònste justificada era urgéncia.
14.2 Era convocacion a de senhalar eth lòc, eth dia e era ora dera amassada e era orde deth dia, e s'i a d'adjúnher era acta dera session anteriora e era documentacion de besonh entara deliberacion e era adopcion d'acòrds, sens perjudici qu'aguesta documentacion sigue disponibla en un lòc web, deth quau s'a de garantir era accessibilitat e era seguretat.
14.3 Sonque pòden èster tractadi es ahèrs que figuren ena orde deth dia, excèpte que i siguen presentes totes es entitats membres e se declare era urgéncia der ahèr damb eth vòt favorable dera majoritat absoluta.
Article 15. Sessions
15.1 Es sessions deth Conselh Rector non an pas caractèr public e se celèbren de forma presenciau en domicili sociau deth Consòrci o, tostemp qu'atau s'especifique ena convocacion, en un lòc desparièr.
15.2 Eth Conselh Rector se pòt amassar, quan sigue eth cas, mejançant videoconferéncia, multiconferéncia o quinsevolh aute sistèma que non implique era preséncia fisica des persones que'n formen part, en tot garantir era identificacion des persones que participen ena session. Era amassada s'a de compréner celebrada en domicili deth Consòrci.
15.3 Eth Conselh Rector pòt acordar era participacion enes sues deliberacions, sonque ar efècte d'informar milhor as sòns membres, de titolars d'organs administratius, de persones ath servici dera foncion publica e de persones expèrtes, quan era naturalesa o era complexitat des ahèrs a tractar ac aconselhen.
Article 16. Assisténcia e adopcion d'acòrds
16.1 Entara constitucion valida deth Conselh Rector, ar efècte de desvolopar es sessions e deliberacions e d'adoptar acòrds, cau que i siguen presentes es persones titolares dera Presidéncia e dera secretaria deth Conselh Rector o, s'ei eth cas, des que les substituïsquen, e era mitat, minimum, des vocaus. En cas qu'ua o diuèrses entitats agen exercit, d'acòrd damb çò que prevé er article 11.1, era facultat d'autrejar era representacion, eth comput des vocaus assistents a d'includir es representacions efectuades en favor d'eri.
16.2. Era Generalitat dispause d'un nombre de vòts parion ath dera rèsta de membres deth Conselh Rector, es quaus dispausen d'un vòt cada un d'eri. En cas d'empat, decidís eth resultat des votacions eth vòt dera Presidéncia.
16.3 Es acòrds deth Conselh Rector s'adòpten per majoritat simpla. Cau era majoritat absoluta des vòts entà aprovar era propòsta d'estatuts e es sues modificacions, e entà suspéner es drets des membres. Se requerís majoritat qualificada des tres cincaus parts des vòts entà acordar era dissolucion deth Consòrci.
16.4 Enes casi en qué es sessions s'amien a tèrme per miei de videoconferéncia, multiconferéncia o quinsevolh aute sistèma que non implique era preséncia fisica des persones membres, s'an d'establir sistèmes tecnologics o audiovisuaus que garantisquen era validesa deth vòt.
16.5 Es persones membres deth Conselh Rector pòden delegar eth sòn vòt ena Presidéncia, era vicepresidéncia o en un vocau deth Conselh Rector.
Article 17. Drets e deuers des persones membres deth Conselh Rector
17.1 Son drets des persones membres deth Conselh Rector, es que seguissen:
a) Exercir es sues foncions damb objectivitat e imparcialitat, e damb libertat d'expression.
b) Recéber era convocacion que contengue era orde deth dia dera amassada e era informacion sus es tèmes que i figuren, enes terminis establidi.
c) Assistir e participar damb votz e vòt en totes es sessions deth Conselh Rector, damb dret a obtier, damb era auança qu'establissen aguesti Estatuts, era informacion e era documentacion de besonh entà prononciar-se enes debats e es votacions.
d) Presentar propòstes entà includir-les ena orde deth dia des sessions deth Conselh Rector e sollicitar ara Presidéncia era convocacion d'ua session enes tèrmes e damb es requisits qu'establissen aguesti Estatuts.
e) Exercir eth dret a vòt, formular vòts particulars e expressar eth sens deth sòn vòt e es motius que lo justifiquen.
f) Hèr questions.
17.2 Son deuers des persones membres deth Conselh Rector, es que seguissen:
a) Representar eth Consòrci Catalonha Internacionau, en amassades e gestions deuant de tresaus persones, individuaument o collectivament, quan era Presidéncia o era Direccion Generau les ac demane de forma exprèssa e entà un ahèr determinat.
b) Participar enes jurats e comissions d'avaloracion de bèques, subvencions, ajudes e prèmis deth Consòrci Catalonha Internacionau, s'atau ac establissen es bases reguladores corresponentes e se les nomente damb aguest objècte.
c) Participar en corsi, ponéncies, conferéncies e taules redones organizades peth Consòrci Catalonha Internacionau coma ponents o moderadors en encastre dera sua especialitat.
d) Elaborar o coordinar articles e publicacions promogudi peth Consòrci.
Article 18. Era secretaria deth Conselh Rector
18.1 Es foncions dera persona qu'aucupe era secretaria deth Conselh Rector, ath delà de velhar pera legalitat formau e materiau des actuacions deth Consòrci, son:
a) Hèr era convocacion des sessions per orde dera Presidéncia.
b) Redactar es actes des sessions.
c) Expedir es certificats pertinents.
d) Custodiar e archivar es actes.
e) Practicar es actes de comunicacion de besonh e facilitar as membres deth Conselh Rector era informacion que les cau entà exercir es sues foncions.
f) Totes es autes foncions inerentes ath cargue.
18.2 Eth mandat dera persona titolara a ua durada de quate ans, sens perjudici de poder èster botjada deth cargue o renauida entà naui periòdes de quate ans. Un còp acabat eth mandat, seguís exercint es foncions pròpries dera secretaria enquiara sua renauida o substitucion.
18.3 En cas de vacant, malautia o abséncia, era persona titolara dera secretaria ei substituïda pera persona qu'exercís era Direccion Generau deth Consòrci o pera persona ath servici deth Consòrci qu'era Direccion Generau designe entad aquera session.
Seccion 3. Era Presidéncia
Article 19. Atribucion
19.1 Era Presidéncia deth Consòrci correspon ara persona titolara dera Presidéncia dera Generalitat de Catalonha.
19.2 Enes casi d'abséncia, vacant o malautia, o per quinsevolha auta causa justificada, era persona titolara dera Presidéncia ei substituïda pera persona titolara dera vicepresidéncia deth Conselh Rector e, en abséncia o impossibilitat d'aguesta, per ua des persones qu'aucupen ua vocalia en representacion dera Administracion dera Generalitat de Catalonha designada pera vicepresidéncia.
Article 20. Competéncies
Correspon ara Presidéncia deth Consòrci Catalonha Internacionau:
a) Exercir era representacion ordinària deth Consòrci.
b) Ordenar era convocacion des sessions deth Conselh Rector, mejançant era secretria deth Conselh Rector.
c) Fixar era orde deth dia des sessions, en tot tier en compde es peticions dera rèsta de membres formulades damb era auança sufisenta.
d) Presidir e lheuar es sessions deth Conselh Rector, moderar es deliberacios e es debats, e dirimir es empats damb eth sòn vòt entara adopcion d'acòrds.
e) Suspéner es sessions per causa justificada.
f) Prepausar ath Conselh Rector era incorporacion en Consòrci o era suspension des drets de participacion d'ua entitat consorciada.
g) Prepausar ath Conselh Rector eth nomentamet e eth cessament deth director o directora generau.
h) Prepausar ath Conselh Rector eth nomentamet e eth cessament dera persona qu'aucupe era secretaria deth pròpri conselh.
i) Dar eth vist-e-platz as actes des acòrds adoptadi enes amassades deth Conselh Rector e es certificacions des acòrds expedits pera secretaria.
j) Assegurar eth compliment des leis.
k) Totes es autes foncions inerentes ath cargue.
Seccion 4. Eth Conselh Executiu
Article 21. Composicion
21.1 Eth Conselh Executiu ei er organ permanent d'administracion e gestion deth Consòrci. A era composicion que seguís:
a) era Presidéncia, que correspon ara persona qu'aucupe era vicepresidéncia deth Conselh Rector. enes casi d'abséncia, vacant o malautia, o per quinsevolha auta causa justificada, s'aplicarà eth regim de substitucion previst en article 19.
b) Es vocalies que son exercides per persones designades coma vocaus deth Conselh Rector d'acòrd damb era composicion que seguís:
i) Dues persones en representacion dera Generalitat de Catalonha, des quaus ua ei era persona titolara dera secretaria sectoriau competenta en encastre dera accion exteriora dera Administracion dera Generalitat de Catalonha. Eth vòt d'aguestes vocalies ei unic e indivisible e eth sòn pes enes decisions deth Conselh Executiu ei equivalent ath globau des autes vocalies.
ii) Dues persones en representacion des administracions locaus e es entitats municipalistes, que se corresponen damb es vocaus designadi pes entitats municipalistes.
iii) Dues persones en representacion des universitats, des instituts universitaris de recèrca i des escòles de negòcis.
iv) Dues persones en representacion des sectors economic, sindicau, enterpresariau e sociau.
Es vocalies seràn aucupades pes persones designades pes entitats consorciades de cada un des sectors representadi. Eth Conselh Rector apròve era propòsta des critèris de triga des representants des entitats consorciades qu'aucupen es vocalies deth Conselh Executiu, formulada pes entitats consorciades a qué se referissen es sosapartats ii), iii) e iv) der apartat b e, en cas que non se formule ua propòsta, definís es critèris de triga.
21.2 Era persona titolara dera Direccion Generau assistís as amassades damb votz, mès sens vòt.
21.3 Era persona qu'aucupe era secretaria deth Conselh Rector assumís tanben es foncions inerentes ara secretaria deth Conselh Executiu.
Article 22. Foncions
22.1. Correspon ath Conselh Executiu:
a) Adoptar era propòsta de plan estrategic deth Consòrci.
b) Adoptar era propòsta deth plan de trabalh annau, damb era dotacion financèra corresponenta, e des actuacions e es projèctes consorciats, damb eth sòn finançament.
c) Adoptar era propòsta deth balanç d'actuacion der an anterior.
d) Adoptar era propòsta de pressupòst annau e es compdes annaus.
e) Prepausar ath Conselh Rector era constitucion de comissions de caractèr temporau entà informar sus tèmes relheuants sus es quaus aguest age d'adoptar acòrds.
f) Sollicitar ath Conselh Rector que se pronóncie sus era admission de naui membres, era dissolucion e liquidacion deth Consòrci e era modificacion des Estatuts.
g) Establir es lindaus economics a compdar des quaus era Direccion Generau a de besonh autorizacion entà licitar e adjudidicar es contractes deth Consòrci e dar era autorizacion corresponenta.
h) Autorizar es encargues a entitats qu'agen atribusida era condicion de mejan pròpri.
i) Soscríuer protocòls e convènis de collaboracion damb subjèctes de dret public e dret privat quan agen per objècte era contribucion ath compliment des foncions estatutàriament atribusides ath Consòrci e ath sòn foncionament intèrn.
j) Autorizar es operacions d'endeutament o d'aval, damb eth compliment prealable des requisits legaus e es autorizacions vigentes en cada moment.
k) Exercir es accions judiciaus e administratives de quinsevolh tipe, era interposicion de recorsi e, en generau, era defensa des interèssi e drets deth Consòrci en quinsevolh sòrta de procediment.
l) Aprovar es convocacions, er autrejament e era denegacion de bèques, subvencions, ajudes e prèmis, e era iniciacion e resolucion des expedients de revocacion de bèques, subvencions, ajudes e prèmis.
m) Reconéisher e liquidar toti es drets a favor deth Consòrci e autorizar e comprométer despenes, reconéisher obligacions e ordenar pagaments, laguens des limits mercadi pera normativa pressupostària.
n) Totes es qu'eth Conselh Rector considère avient de sosméter ara sua consideracion.
22.2 Eth Conselh Executiu pòt delegar ena persona titolara dera Direccion Generau es foncions a qué se referissen es epigrafs h), k), l) e m) der apartat anterior.
Article 23. Regim de foncionament deth Conselh Executiu
23.1 Entà exercir es sues competéncies, Eth Conselh Executiu s'amasse aumens tres còps ar an, mès se pòt amassar es còps que considère convenents, damb era prealabla convocacion dera Presidéncia, per iniciativa pròpria o quan ac sollicite bèra ua des entitats consorciades
23.2 Entara sua valida constitucion e adopcion d'acòrds, eth Conselh Executiu se regirà pes disposicions previstes en aguesti estatuts entath Conselh Rector.
Seccion 5. Era Direccion Generau
Article 24. Nomentament
24.1 Era persona titolara dera Direccion Generau ei nomentada peth Conselh Rector a propòsta dera Presidéncia, damb prealable concors public, per un periòde de quate ans renauibles.
24.2 Era vinculacion dera persona titolara dera Direccion Generau ei era pròpria d'ua relacion laborau de caractèr especiau de nauta direccion.
24.3 Era persona titolara dera Direccion Generau ei substituïda enes casi d'abséncia, vacant o malautia, o per quinsevolha auta causa justificada, pera persona titolara dera Presidéncia deth Conselh Executiu e, en abséncia o impossibilitat d'aguesta, peth naut cargue deth departament competent en encastre d'accion exteriora qu'era vicepresidéncia deth Conselh Rector designe.
Article 25. Competéncies
25.1 Era Direccion Generau ei er organ a qui correspon era direccion administrativa e tecnica deth Consòrci e velhar perque s'actue d'acòrd damb es principis d'economia, transparéncia, celeritat e eficacitat.
25.2 Correspon ara Direccion Generau:
a) Dirigir era activitat deth Consòrci, d'acòrd damb es directritzes deth Conselh Executiu.
b) Elaborar eth Reglament organic e de règim intèrn e hèr-ne era propòsta ath Conselh Executiu.
c) Elaborar era propòsta deth plan estrategic e deth plan de trabalh annau damb era dotacion financèra corresponenta; presentar ath Conselh Executiu es propòstes d'actuacions e des projèctes consorciats damb eth sòn dinançament e hèr eth seguiment dera execucion e des activitats previstes.
d) Administrar eth patrimòni deth Consòrci, d'acòrd damb es directritzes deth Conselh Executiu, e velhar pera conservacion e eth matienement des installacions.
e) Gestionar es recorsi financèrs, en tot ordenar e executar despenes e en tot contrèir obligacions d'acòrd damb eth pressupòst aprovat e d'acòrd damb es autorizacions o delegacions hètes peth Conselh Executiu.
f) Formalizar es operacions d'endeutament e d'aval, autorizades prealablament peth Conselh Executiu.
g) Exercir es foncions d'organ de contractacion per delegacion o damb era autorizacion deth Conselh Executiu, e hèr eth seguiment dera execucion de tota era contractacion deth Consòrci.
h) Elaborar era propòsta de pressupòst annau deth Consòrci.
i) Elaborar era propòsta de balanç d'actuacion der an anterior e presentar-la ath Conselh Executiu.
j) Formular es compdes annaus.
k) Elaborar era propòsta des bases reguladores de tot tipe de bèques, subvencions, ajudes e prèmis.
l) Premanir era documentacion des ahèrs que s'agen de sosméter ara consideracion deth Conselh Rector e deth Conselh Executiu e informar sus tot çò que calgue entà qu'es persones membres des Conselhs poguen exercir de manèra avienta es sues competéncies.
m) Exercir deuant des administracions e des tribunaus tot tipe d'accions en cas d'urgéncia e informar-ne ath Conselh Executiu damb eth termini mès brac possible.
n) Negociar es acòrds de besonh entath foncionament deth Consòrci d'acòrd damb eth plan estrategic e eth plan de trabalh annau aprovadi peth Conselh Rector e es convènis, es protocòls o es auti esturments de collaboracion damb d'autes administracions o damb entitats publiques e privades.
o) Executar es acòrds deth Conselh Rector e deth Conselh Executiu.
p) Elaborar era propòsta de modificacion des Estatuts.
q) Èster eth cap deth personau e de toti es servicis.
r) Proposar er organigrama e era relacion de lòcs de trabalh deth Consòrci.
s) Definir era organizacion intèrna deth Consòrci.
t) Adoptar totes totes aqueres mesures que garantisquen eth foncionament corrècte deth consòrci en toti es encastres dera sua activitat en tot dar-ne compde ath Conselh Executiu.
25.3. Es foncions que li delèguen eth Conselh Rector e eth Conselh Executiu, d'acòrd damb es articles 12.2 e 22.2.
Seccion 6. Eth Conselh Assessor
Article 26. Competéncies
26.1 Eth Conselh Rector pòt acordar era creacion d'un Conselh Assessor compausat per persones expèrtes de prestigi reconeishut en objècte e es finalitats deth Consòrci. Era sua finalitat ei d'assessorar eth Conselh Rector, eth Conselh Executiu e era Direccion Generau, e actuar coma organ de pensament e reflexion.
26.2 Es membres deth Conselh Assessor non perceben cap de retribucion ne drets d'assisténcia.
Capítol 3. Regim de personau e economicofinancèr
Article 27. Regim e classes de personau
27.1 Eth personau ath servici deth Consòrci pòt èster foncionari o laborau e a de procedir exclusivament des administracions participantes.
27.2 Eth sòn regim juridic ei eth dera Administracion publica d'adscripcion e es sues retribucions en cap de cas non pòden superar es establides entà lòcs de trabalh equivalenti d'aguesta Administracion.
27.3 Excepcionaument, quan non sigue possible de dispausar de personau procedent des administracions participantes en Consòrci per causa dera singularitat des foncions a exercir o quan, dempús d'un anonci public de convocacion entara cubertura d'un lòc de trabalh restringida as administracions consorciades, non siguesse possible de curbir aguest lòc, er organ competent dera Administracion d'adscripcion pòt autorizar era contractacion dirècta de personau per part deth Consòrci entà exercir es foncions nomentades.
Article 28. Patrimòni
28.1 Intègren eth patrimòni deth Consòrci:
a) Es bens, drets, accions, productes e rendes que li apòrten es entitats consorcides
b) Es bens, drets, accions, productes e rendes qu'eth Consòrci aquerisque o recebe per quinsevolh títol.
28.2 Eth Consòrci a de confeccionar e mantier degudament actualizat e avalorat un inventari de toti es bens integrants deth sòn patromòni.
28.3 Eth Consòrci a, sus es bens qu'intègren eth sòn patrimòni, es facultats de gestion e administracion precises entath compliment des sues finalitats.
28.4 Eth regim patrimoniau deth Consòrci ei eth qu'establís era normativa que regule eth patrimòni dera Administracion d'adscripcion.
Article 29. Regim financèr
29.1 Eth regim pressupostari, de compdabilitat e contròtle d'aplicacion en Consòrci ei eth dera Administracion d'adscripcion.
29.2 Eth Consòrci ei subjècte a auditoria financèra en encastre deth contròtle financèr establit, entad aguest tipe d'entitats, pera normativa reguladora des finances publiques de Catalonha, jos era responsabilitat dera intervencion Generau dera Generalitat de Catalonha.
29.3 Eth pressupòst deth Consòrci forme part des pressupòsti dera Administracion d'adscripcion.
29.4 Es compdes deth Consòrci s'includissen en compde generau dera Administracion d'adscripcion.
Article 30. Recorsi economics
Es recorsi economics deth Consòrci son es que seguissen:
a) Es aportacions des administracions e entitats consorciades, d'acòrd damb era normativa intèrna e çò que s'apròve enes pressupòsti respectius.
b) Es aportacions volontàries des membres deth Consòrci entara realizacion d'activitats.
c) Es rendiments derivadi deth sòn patrimòni.
d) Es subvencions, transferéncies e donacions que que hèsquen a favor sòn persones o entitats publiques o privades.
e) Es ingrèssi produsits pes taxes, es prètzi e es tarifes que pogue obtier pes sues activitats.
f) Es credits i es prèsts que li siguen concedits.
g) D'auti legaument establits.
Article 31. Aportacions des administracions e entitats consorciades
31.1 Eth Consòrci compute annaument damb aportacions provientes des entitats consorciades, plan sigue en forma de transferéncies correntes o de capitau, aportacions patrimoniaus o en espècia, damb era finalitat de garantir eth finançament des despenes de foncionament deth Consòrci.
Es entitats consorciades pòden hèr aportacions volontàries entà finançar activitats o projèctes enes tèrmes qu'acòrden damb eth Consòrci.
31.2 Ena mesura que non siguen cubèrtes pes ingrèssi pròpris deth Consòrci, es entitats consorciades assumissen es aportacions de besonh entà hèr front as despenes de foncionament deth Consòrci sus era basa des critèris que seguissen:
a) Era Administracion dera Generalitat de Catalonha a de hèr era aportacion majoritària, qu'a d'èster sufisenta entà curbir es despenes de foncionament ordinari, es quaus includissen, en tot cas, es despenes de personau.
b) Es auti membres deth Consòrci an de hèr es aportacions, en concèpte de quòtes o d'aportacions en espècia, de besonh entara planificacion de trabalh annau e es projèctes a desvolopar deth Consòrci.
Entre d'autes, an era consideracion d'aportacions en espècia, eth compliment des deuers de collaboracion damb eth Consòrci ena realizacion de prètzhèts, que prevé er article 8.2 entàs entitats consorciades, e eth compliment des deuers de representacion e participacion enes activitats deth Consòrci, qu'er article 17.2 establís as membres deth Conselh Rector.
Aguestes quòtes de finançament o es aportacions en espècia an d'èster concretades annaument peth Conselh Rector deth Consòrci.
Article 32. Eth pressupòst e eth plan de trabalh deth consòrci
32.1 Eth Conselh Rector apròve eth pressupòst annau d'ingrèssi e despenes.
32.2 Eth Consòrci a d'elaborar eth plan de trabalh annau, qu'apròve eth Conselh Rector, a propòsta deth Conselh Executiu. Eth plan a d'indicar era relacion d'activitats a executar e eth sòn prressupòst.
Capítol 4. Modificacion des Estatuts, exercici deth dret de separacion e dissolucion deth Consòrci
Article 33. Modificacion des Estatuts
Eth procediment de modificacion estatutària s'inície per acòrd deth Conselh Rector. Quinsevolha propòsta de modificacion a d'èster aprovada pera majoritat absoluta deth Conselh Rector e ratificada pes entitas consorciades. Era modificacion s'a de publicar en Diari Oficiau dera Generalitat de Catalonha.
Article 34. Exercici deth dret de separacion
34.1 Quinsevolha des entitats consorciades pòt acordar de separar-se deth Consòrci, damb es condicions que seguissen:
a) Ac a de hèr per escrit notificat ath Conselh Rector damb un preavís de tres mesi, e a de justificar eth motiu dera separacion.
b) A d'èster ath corrent des compromisi aquerits e garantir, s'ei eth cas, era liquidacion des obligacions pressupostàries aprovades abans d'exercir eth dret de separacion.
34.2 Er exercici deth dret de separacion produsís era dissolucion deth Consòrci, excèpte en cas qu'era rèsta des membres n'acòrden era contunhitat e seguisquen pertanhent ath Consòrci aumens dues administracions, sens compdar es entitats o organismes restacadi, d'acòrd damb era legislacion vigenta e ena forma establida en aguesti Estatuts.
34.3 Quan er exercici deth dret de separacion non compòrte era dissolucion deth Consòrci, era Intervencion Generau dera Administracion d'adscripcion a de calcular era quòta de separacion, en tot atier as madeishi critèris que s'an d'aplicar en cas dera liquidacion.
34.4 S'era administracion qu'exercís eth dret de separacion ei era Administracion dera Generalitat de Catalonha, eth Conselh Rector a d'acordar era adscripcion deth Consòrci a ua des administracions que demoren en Consòrci.
34.5 Eth Conselh Rector a d'acordar era manèra e condicions en qué se pague era quòta de separacion, s'ei positiva, atau com era manèra e es condicions de pagament deth deute que correspongue a qui exercís eth dret de separacion, s'era quòta ei negativa.
Article 35. Dissolucion deth Consòrci
35.1 Eth Consòrci se dissòlv per acòrd des entitats que l'intègren o per impossibilitat legau o materiau de complir es sòns objectius. Correspon ath Conselh Rector d'acordar-ne era dissolucion pera majoritat qualificada regulada per article 16.3. Er acòrd de dissolucion a d'èster ratificat pes organs competenti des entitats consorciades.
35.2 En acòrd de dissolucion s'a de determinar era manèra com s'an de liquidar er actiu e eth passiu e amiar a tèrme era reversion des òbres e installacions que, en tot cas, s'an d'incorporar as entitats consorciades, minimum, ena proporcion des aportacions realizades. Es bens cedits en usatge pes entitats integrantes deth Consòrci an d'èster retornadi.
35.3 Eth Conselh Rector, en adoptar er acòrd de dissolucion, a de nomentar un organ liquidador, qu'a d'èster un organ o entitat vinculat o depenent dera Administracion d'adscripcion.
35.4 Er organ liquidador a de calcular era quòta de liquidacion que correspon a cada membre deth Consòrci, d'acòrd damb era participacion que li correspongue en equilibri resultant deth patrimòni net dempús dera liquidacion. Entath calcul deth critèri de repartiment, s'an de tier en compde autant eth percentatge des aportacions qu'age efectuat cada membre deth Consòrci ath hons patrimoniau com eth finançament concedit cada an.
35.5 Eth Conselh Rector a d'acordar era forma e es condicions en qué a d'auer lòc eth pagament dera quòta de liquidacion ena suposicion qu'aguesta resulte positiva.
35.6 Es entitats consorciades pòden acordar, damb eth vòt favorable de toti es membres deth Conselh Rector, era cession globau d'actius e passius a ua auta entitat deth sector public juridicament adequada damb era finalitat de mantier era contunhitat dera activitat e arténher es finalitats deth Consòrci que s'extingís. Aguesta cession implique era extincion sens liquidacion deth Consòrci e, en conseqüéncia, era absorcion deth personau que siguesse prestant servici en moment dera cession.
ANNÈXE. Es entitats membres deth Consòrci Catalonha Internacionau son es que seguissen:
ENTITATS CONSORCIADES
Institucions publiques e entitats associatives der encastre locau
1. Generalitat de Catalonha
2. Ajuntament de Barcelona
3. Ajuntament de Tarragona
4. Ajuntament de Girona
5. Ajuntament de Lhèida
6. Ajuntament de Vielha e Mijaran
7. Deputacion de Barcelona
8. Deputacion de Tarragona
9. Deputacion de Girona
10. Deputacion de Lhèida
11. Conselh Generau d'Aran
12. Associacion Catalana de Municipis e Comarques (ACM)
13. Federacion de Municipis de Catalonha (FMC)
Universitats, escòles de negòcis e instituts universitaris de recèrca
14. Universitat de Barcelona (UB)
15. Universitat Autonòma de Barcelona (UAB)
16. Universitat Politecnica de Catalonha (UPC)
17. Universitat Pompeu Fabra (UPF)
18. Universitat de Lhèida (UdL)
19. Universitat de Girona (UdG)
20. Universitat Rovira e Virgili (URV)
21. Universitat Ramon Llull (URL)
22. Universitat Dubèrta de Catalonha (UOC)
23. Universitat de Vic - Universitat Centrau de Catalonha (UVic-UCC)
24. Universitat Internacionau de Catalonha (UIC)
25. Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU)
26. Institut Barcelona d'Estudis Internacionaus (IBEI)
27. EADA Business School
28. Barcelona School of Economics (BSE)
Entitats des sectors economic, enterpresariau, sindicau e sociau
29. Conselh Generau des Crambes Oficiaus de Comèrç, Indústria e Navegacion de Catalonha
30. Foment deth Trabalh Nacionau
31. Micro, petita e mejana enterpresa de Catalonha
32. Confederacion de Cooperatives de Catalonha
33. Associacion Multisectoriau d'Enterpreses (AMEC)
34. Fondacion Privada d'Enterpresaris (FemCAT)
35. Union Generau de Trabalhadors de Catalonha (UGT)
36. Comissions Obrères de Catalonha (CCOO)
37. Taula d'Entitats deth Tresau Sector Sociau de Catalonha
38. FC Barcelona
Darrèra actualizacion: 22/03/2024